Dit is wat je moet weten voor de Harder!-kaartverkoop
gepubliceerd op 06 november 2023
Fanclubleden opgelet! Op 11 november om 11.00 uur gooien we de digitale poorten van onze ticketshop exclusief voor Harder!-leden open. Als fanclublid heb je dan dus een week voorrang op de rest van de wereld. Het gaat er dit jaar net iets anders aan toe dan andere jaren. Dit jaar werken we bijvoorbeeld niet meer met de unieke code, maar met een unieke toegangslink. Daarnaast ontvang je ook niet direct je tickets in je mailbox omdat je ze eerst moet personaliseren. Lees dus vooral even verder, want dan wordt het allemaal uitgelegd en kun jij 11 november optimaal voorbereid achter dat beeldschermpje zitten.
NIEUW Unieke toegangslink
Op dinsdag 7 november heb je als Harder!-lid een unieke toegangslink in je mail ontvangen. De unieke toegangslink is ter vervanging van de unieke code. Enkel via deze toegangslink kun je op zaterdag 11 november in de ticketshop komen. Je kan de unieke toegangslink gerust meerdere keren openen en dus ook op meerdere apparaten tegelijkertijd openen, maar je kan uiteindelijk per toegangslink maximaal één order plaatsen. Bestel dus in één keer de gewenste tickets.
Heb je de mail met unieke toegangslink niet ontvangen? Ook niet in je spam of op een ander e-mailadres wat je hebt (waarvan je het bestaan haast vergeten was)? Dan kun je jouw unieke toegangslink via hier opvragen. Ook wanneer je er heilig van overtuigd bent dat je de mail van de week hebt gezien, maar die toch op onverklaarbare wijze verdwenen is uit je mailbox, dan kun je ‘m opnieuw opvragen via deze link. Kom je er alsnog niet uit en/of denk je dat jouw e-mailadres niet bij ons bekend is? Mail dan naar [email protected].
Hoe werkt de wachtrij?
Voor de Harder!-kaartverkoop werken we met een wachtrij, net als bij de crossinschrijving en de wereldwijde kaartverkoop. Via de unieke toegangslink is het dus mogelijk om alvast in de wachtrij te gaan staan voor 11.00 uur. Om 11.00 uur krijgt vervolgens iedereen een willekeurige plek in de wachtrij toegewezen. Om 6.00 uur ’s ochtends klaar gaan zitten heeft dus geen zin. En ohja: F5’en heeft ook geen zin en kan er zelfs voor zorgen dat je weer achteraan kunt aansluiten. Geduld hebben heeft wel zin. Kom je na 11.00 uur in de wachtrij? Dan sluit je automatisch achteraan aan.
Welke kaartsoorten zijn er en hoeveel mag ik er bestellen tijdens de Harder!-kaartverkoop?
Alle kaartcombinaties zijn mogelijk tot maximaal 2 tickets. De beschikbare kaartsoorten zijn: dagkaarten (donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag), campingkaarten (incl. toegang festival (en uiteraard ook het Walhalla)), een campingkaart incl. camper/caravan (max. 1 per Harder!-lid), tickets voor Camping ’t Zilveruitje (één tent voor 2 personen, incl. toegang festivalterrein en Walhalla) en tickets voor Kampeerhotel Grasnapolsky (één tent voor 2 personen, incl. toegang festivalterrein en Walhalla). Jeugdkaarten zijn uitgezonderd van deze regel. Hiervan kun je er – naast de 2 reguliere tickts – max. 4 bestellen. Je kan dus met jouw unieke toegangslink één keer inloggen in de ticketshop om alle gewenste tickets te bestellen. LET OP: Op alle kaartsoorten geldt; zolang de voorraad strekt. Er is voor de Zwarte Cross 2024 geen garantie dat ieder Harder!-lid een campingkaart en/of camper-/caravankaart kan kopen. Wel is er de garantie dat ieder Harder!-lid een ticket voor de Zwarte Cross 2024 kan bestellen. Alles over onze beschikbare kaartsoorten en –prijzen vind je hier.
Op de Zwarte Cross-camping geldt een minimale leeftijd van 18 jaar. Ben je onder de 18 jaar, dan kun je geen campingpolsbandje bemachtigen. Koop dan dus ook géén campingkaart.
Welke betaalmethoden zijn er tijdens de Harder!-/ en wereldwijde kaartverkoop beschikbaar?
Tijdens zowel de Harder!- als wereldwijde kaartverkoop is het mogelijk om gebruik te maken van één van de volgende betaalmethoden: iDeal, Bancontact en Sofort.
NIEUW Tickets personaliseren – mogelijk vanaf 20 november
Heb je tickets bemachtigd? Klasse! Dan zien we je op de Zwarte Cross 2024! Mits je jouw tickets gepersonaliseerd hebt, want dat is noodzakelijk. Dit is vanaf 20 november 2023 mogelijk. Elke bezoeker moet zijn/haar eigen toegangsticket(s) personaliseren om toegang te krijgen tot het evenement, via een persoonlijk Zwarte Cross-account. De hoofdboeker – degene wie de ticket(s) besteld heeft – ontvangt een mail van onze partner Paylogic zodra personalisatie beschikbaar is. Vanaf dan is het mogelijk om als hoofdboeker je eigen ticket(s) te claimen en om andere Zwarte Crossers uit te nodigen om de overige tickets die de hoofdboeker heeft gekocht te claimen. Nadat alle tickets* gepersonaliseerd zijn, ontvangt de hoofdboeker alle tickets per mail. Tot die tijd ontvang je dus géén tickets in je mail. Heb je nog vragen over personalisatie? Raadpleeg dan eerst onze FAQ.
* Jeugdkaarten hoeven niet gepersonaliseerd te worden. Deze ontvang je zodra de complete order is gepersonaliseerd.
Ditmaal is het ook mogelijk om naast je tickets merchandise te bestellen in de shop. Heb je naast tickets ook merchandise besteld? Dan wordt je bestelling binnen 2 – 7 werkdagen verzonden. Hiervan ontvang je een track & trace code per mail.
Meer weten over je Harder!-lidmaatschap?
Wil je nog meer info over jouw Harder!-lidmaatschap? Of ben je misschien onlangs verhuisd waardoor je ons magazine niet meer op het juiste adres ontvangt? Klik dan even hier en wijzig – indien nodig – je gegevens.
Geen Harder!-lid?
Ben je geen Harder!-lid, dan betekent dit dat je ook géén tickets kunt bestellen tijdens de Harder!-kaartverkoop op 11 november. Het is namelijk momenteel niet meer mogelijk om je in te schrijven voor onze fanclub, aangezien het limiet van 25.000 leden is bereikt. De wereldwijde kaartverkoop vindt een week later plaats, op 18 november. Zorg dus dat je er dan klaar voor zit!
Nog vragen?
Heb je nog vragen? Check dan onze veelgestelde vragen, oftewel ‘FAQ‘.
Mocht je er dan alsnog niet uitkomen, mail dan naar [email protected] of bel naar 0575-468080.