0
Zoeken Winkelmand 0

Feestfabriek presenteert nieuw creatief bureau CARBID!

gepubliceerd op 18 april 2024

De ‘Naked Run’, de Achterhoekse vlag en Nozem Oil: allemaal ideeën uit de koker van de Feestfabriek, het bedrijf achter de Zwarte Cross. Organisaties die deze creatieve explosie willen inzetten voor andere campagnes, kunnen vanaf nu terecht bij een op zichzelf staand creatief bureau: CARBID!

Ontstaan
In coronatijd moest de Feestfabriek, net als de rest van de sector, noodgedwongen zoeken naar andere manieren om inkomsten te genereren. Door de creativiteit en kunde aan te wenden voor externe merken kreeg een ‘creatief ding’ al snel vorm. Menig project werd, al videobellend en op anderhalve meter afstand, met succes voltooid waarbij opdrachten voor o.a. Friesland Campina, Antea en Mercedes Wensink tot de portefeuille behoorden. Na de coronatijd werd de blik weer volop gericht op de Zwarte Cross en Mañana Mañana. Ondanks de drukte van de evenementen zijn er nog steeds opdrachten uitgevoerd voor externe organisaties als Waterschap Rijn&IJssel en Gemeente Oost Gelre.

Erfenis
De creativiteit die nodig is om een merk als de Zwarte Cross, Mañana Mañana of Nozem Oil in de lucht te krijgen én te houden is niet meer voorbehouden aan die merken alleen. Het ondernemen tijdens de coronacrisis zorgde voor positieve opdrachten en voor de opmaat naar een creatief bureau. De Feestfabriek is hier tot op heden niet mee naar buiten getreden, maar wil vanaf nu actief doorpakken met naam en logo en ook nieuwe medewerkers aan zich gaan binden. Een geluk bij een ongeluk van deze pandemie is dus dat de Feestfabriek er met de lancering van een nieuw creatief bureau een eigenzinnig merk erbij heeft. CARBID!

Humor en reuring
CARBID levert creativiteit van kop tot staart. Een uniek en verrassend concept dat – vaak met humor – reuring veroorzaakt, op maat gemaakt voor merk en consument. Een creatieve explosie. We heten natuurlijk niet voor niets CARBID!

CARBID zoekt in een samenwerkingspartner naar originaliteit, ondernemerschap en ambitie. Het streven is om op een gastvrije en positieve manier spraakmakende ideeën te verzinnen voor merken en campagnes. Vanuit een wilde creatieve brainstorm naar verrassende concepten en content in diverse vormen, die aanzetten tot actie, bewustwording of opschudding. Denk aan een 1 april-nieuwsbericht over een rechtstreekse bierleiding vanaf de Grolsch-brouwerij naar het Zwarte Cross-terrein, een Levendenherdenking waarbij alle bezoekers van de Zwarte Cross het leven vieren met 1 minuut stilte of de introductie van het eigen drankje Nozem Oil. Alle organisaties die zich hierin herkennen kunnen vanaf heden – binnen de muren van de Feestfabriek – bij CARBID terecht.

Ga naar de website van CARBID

Terug naar overzicht
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten