Pella, een derde van Gossip Girls, keert terug naar de Grolsch Underground. Vorig jaar brak hij, samen met jullie, de metro letterlijk en figuurlijk af met een energieke hard bounce techno set. Dit jaar gaat hij nog een stap verder. Nog harder, nog intenser, nog meer energie.
Eén belofte heeft hij wél gedaan: de metro blijft dit keer heel. In ruil daarvoor wist hij een paar extra metrokaartjes te regelen, zodat hij zijn muzikale vrienden mee kan nemen. Wij hebben de gok maar genomen!