Zoeken Shop

Gepersonaliseerd ticket = direct grooven én stoeven. Niet-gepersonaliseerd ticket = trubbels bij de poort.

gepubliceerd op 11 juli 2025

Luister ‘ns ff. Personaliseer je ticket vóór 14 juli zodat je straks zorgeloos vanaf minuut 1 kunt grooven en stoeven. Want elke ticket moet op naam staan van de persoon die ‘m gebruikt. Waarom? Omdat niemand zit te wachten op gezanik bij de poort omdat alles op naam van “den Dirk uit Terborg” staat. De naam op je ticket wordt namelijk gecheckt bij de ingang. Staat daar iets anders dan je eigen smoelwerk? Dan mag je in de rij voor de helpdesk gaan staan.

Tickets die je niet op tijd personaliseert, worden automatisch op naam van de hoofdboeker gezet. Die krijgt wél alle tickets binnen, maar da’s dus geen vrijbrief om onvoorbereid aan te komen kakken. Je kunt tot en met zondag 13 juli nog gewoon namen aanpassen: depersonaliseer het ticket en nodig de juiste persoon opnieuw uit. HOE DAN? Check stap 6 van het stappenplan.

Check het stappenplan

Voor de Crossjuweeltjes die dit allang gefixt hebben: wij houden enorm van jullie! Nog niet rond? Dan is dit je officiële zet-je-er-toch-es-aan-oproep.

Terug naar overzicht
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten