0
Zoeken Winkelmand 0

Je Zwarte Cross-kaarten wachten huilend op je in de speeltuin: personaliseer ze!

gepubliceerd op 17 mei 2024

Oeh, zommer is coming! De madeliefjes krullen ons bijkans uit de poezelige oortjes, wat betekent dat de Zwarte Cross eraan komt!

Dus nu even dit. Heb jij je kaartjes al gepersonaliseerd? Dat klinkt ongezellig en drammerig maar come on, je kont afvegen duurt langer!
Fiks dat even, dan liggen ze in no-time op je digitale mat en hoef je er niet meer naar om te kijken tot de Cross losbarst! Let op: zet elke kaart op de naam van degene die ‘m daadwerkelijk gaat gebruiken, want er kan gecontroleerd worden. Dit kan je uiteraard tot aan het festival nog aanpassen!

Hier lees je stap voor stap hoe het werkt:

Stap 1: Ga naar site 

Je hebt van Paylogic een mail gekregen met de knop ‘personaliseren’, klik die aan.

Stap 2: Login 

Log in met het e-mailadres waarmee je ook de order hebt geplaatst en vul de gevraagde gegevens in.

Stap 3: Claim

Claim eerst je eigen ticket(s)!

Klik op ‘claim’ bij de ticket(s) die je zelf wilt gebruiken. Je kunt maar één type ticket op je eigen naam claimen. Je kunt bijvoorbeeld niet twee campingkaarten op je eigen naam zetten, maar wel verschillende dagkaarten.

Stap 4: Nodig anderen uit 

Heb je ook tickets gekocht voor anderen? Nodig ze dan uit om hun eigen ticket(s) te claimen. Klik op ‘uitnodigen’, kopieer de link die je te zien krijgt en stuur deze via bijvoorbeeld WhatsApp naar degene voor wie de ticket bedoeld is. Of klik op de knop ‘uitnodigen via mail’. Als de ander een ticket gaat claimen, moet die dus ook op dat moment zijn/haar eigen e-mailadres invoeren.

Zitten er jeugdkaarten in je bestelling? Dan ben je mooi rap klaar, die hoeven namelijk niet gepersonaliseerd te worden.

Je ontvangt een mail van Paylogic met de downloadlink voor de tickets zodra alle tickets in je order zijn gepersonaliseerd. Heb je de ticket(s) nog niet ontvangen? Dan wordt het tijd je maten of maatinnen achter de broek aan te zitten, want dan moeten zij waarschijnlijk nog personaliseren!

Stap 5: Klaar! 

Billen afvegen, broek ophijsen en handjes wassen. En dan nog even wachten tot je los kan op de Zwarte Cross!

Stap 6: Oh je wil nog even door? 

Wacht even! Wat moet je nu doen als er toch iemand anders gaat dan diegene die gepersonaliseerd heeft? Dan kun je op de bestellingpagina van Paylogic de naam wijzigen. Ga hiervoor naar dezelfde mail die je op 20 november hebt ontvangen om te personaliseren, scroll naar beneden en klik op ‘bestelling beheren’. Bij ‘meer acties’ kun je kiezen voor naam wijzigen. Hier vind je ook de optie ‘TicketSwap’ als je helemaal klaar bent met die Zwarte Cross en hun tickets.

Nog steeds niet duidelijk, of heb je nog andere vragen?

Check de veelgestelde vragen
Terug naar overzicht
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten