0
Zoeken Winkelmand 0

Personali-watte?!

gepubliceerd op 28 november 2023

Moderne technologie maakt het leven almaar gemakkelijker (stel je voor dat je de was nog met de hand moest doen!) en dat is eigenlijk ook wel weer saai, hè. Daarom verzinnen we er af en toe ook wat technologische rompslomp bij om het leven weer wat ingewikkelder te maken, zoals dat je je Zwarte Cross-kaarten nu eerst moet personaliseren voordat je ze in je mailbox krijgt. Nee, GEINTJE! Dat personaliseren is hartstikke handig, gaat zwarthandel tegen en is een fluitje van een cent als je het eenmaal snapt. Lees hier hoe het moet, personaliseer die tickets helemaal de moeder en ontvang ze vandaag nog in je mailbox!

Hieronder staan de simpele stappen die je even moet doorlopen om je tickets in de e-brievenbus te krijgen.

Stap 1: Ga naar site 

Je hebt van Paylogic een mail gekregen met de knop ‘personaliseren’, klik die aan.

Stap 2: Login 

Log in met het e-mailadres waarmee je ook de order hebt geplaatst en vul de gevraagde gegevens in.

Stap 3: Claim

Claim eerst je eigen ticket(s)!

Klik op ‘claim’ bij de ticket(s) die je zelf wilt gebruiken. Je kunt maar één type ticket op je eigen naam claimen. Je kunt bijvoorbeeld niet twee campingkaarten op je eigen naam zetten, maar wel verschillende dagkaarten.

Stap 4: Nodig anderen uit 

Heb je ook tickets gekocht voor anderen? Nodig ze dan uit om hun eigen ticket(s) te claimen. Klik op ‘uitnodigen’, kopieer de link die je te zien krijgt en stuur deze via bijvoorbeeld WhatsApp naar degene voor wie de ticket bedoeld is. Of klik op de knop ‘uitnodigen via mail’. Als de ander een ticket gaat claimen, moet die dus ook op dat moment zijn/haar eigen e-mailadres invoeren.

Zitten er jeugdkaarten in je bestelling? Dan ben je mooi rap klaar, die hoeven namelijk niet gepersonaliseerd te worden.

Je ontvangt een mail van Paylogic met de downloadlink voor de tickets zodra alle tickets in je order zijn gepersonaliseerd. Heb je de ticket(s) nog niet ontvangen? Dan wordt het tijd je maten of maatinnen achter de broek aan te zitten, want dan moeten zij waarschijnlijk nog personaliseren!

Stap 5: Klaar! 

Billen afvegen, broek ophijsen en handjes wassen. En dan nog even wachten tot je los kan op de Zwarte Cross!

Stap 6: Oh je wil nog even door? 

Wacht even! Wat moet je nu doen als er toch iemand anders gaat dan diegene die gepersonaliseerd heeft? Dan kun je op de bestellingpagina van Paylogic de naam wijzigen. Ga hiervoor naar dezelfde mail die je op 20 november hebt ontvangen om te personaliseren, scroll naar beneden en klik op ‘bestelling beheren’. Bij ‘meer acties’ kun je kiezen voor naam wijzigen. Hier vind je ook de optie ‘TicketSwap’ als je helemaal klaar bent met die Zwarte Cross en hun tickets.

Nog steeds niet duidelijk?

Check de veelgestelde vragen

Daar leggen we je in minutieus detail uit hoe het allemaal werkt.

Terug naar overzicht
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten