0
Zoeken Winkelmand 0

Personaliseren hoef je niet te leren

gepubliceerd op 08 juli 2024

Er knaagt al maanden iets aan je geweten, maar wat is het..? Het zijn je Zwarte Cross-tickets die nog steeds niet in je mailbox zitten omdat ze nog niet gepersonaliseerd zijn! Klinkt als een bult werk, maar echt: het stelt geen dikke reet voor.
We hebben het getest op de grootste knuppels op onze eigen werkvloer (nee, we noemen geen namen), en wat bleek?!?! Met 11 vingers in de neus wisten ze hun kaartje te personaliseren. Nou dan, makkie dus! Ga er even voor zitten of staan en ritsel dat even, de kaarten zullen in no-time op je digitale deurmat ploffen.

Hier lees je stap voor stap hoe het werkt:

Stap 1: Ga naar site 

Je hebt van Paylogic een mail gekregen met de knop ‘personaliseren’, klik die aan.

Stap 2: Login 

Log in met het e-mailadres waarmee je ook de order hebt geplaatst en vul de gevraagde gegevens in.

Stap 3: Claim

Claim eerst je eigen ticket(s)!

Klik op ‘claim’ bij de ticket(s) die je zelf wilt gebruiken. Je kunt maar één type ticket op je eigen naam claimen. Je kunt bijvoorbeeld niet twee campingkaarten op je eigen naam zetten, maar wel verschillende dagkaarten.

Stap 4: Nodig anderen uit 

Heb je ook tickets gekocht voor anderen? Nodig ze dan uit om hun eigen ticket(s) te claimen. Klik op ‘uitnodigen’, kopieer de link die je te zien krijgt en stuur deze via bijvoorbeeld WhatsApp naar degene voor wie de ticket bedoeld is. Of klik op de knop ‘uitnodigen via mail’. Als de ander een ticket gaat claimen, moet die dus ook op dat moment zijn/haar eigen e-mailadres invoeren.

Zitten er jeugdkaarten in je bestelling? Dan ben je mooi rap klaar, die hoeven namelijk niet gepersonaliseerd te worden.

Je ontvangt een mail van Paylogic met de downloadlink voor de tickets zodra alle tickets in je order zijn gepersonaliseerd. Heb je de ticket(s) nog niet ontvangen? Dan wordt het tijd je maten of maatinnen achter de broek aan te zitten, want dan moeten zij waarschijnlijk nog personaliseren!

Stap 5: Klaar! 

Billen afvegen, broek ophijsen en handjes wassen. En dan nog even wachten tot je los kan op de Zwarte Cross!

Stap 6: Oh je wil nog even door? 

Wacht even! Wat moet je nu doen als er toch iemand anders gaat dan diegene die gepersonaliseerd heeft? Dan kun je op de bestellingpagina van Paylogic de naam wijzigen. Ga hiervoor naar dezelfde mail die je van PayLogic hebt ontvangen om te personaliseren, scroll naar beneden en klik op ‘bestelling beheren’. Bij ‘meer acties’ kun je kiezen voor naam wijzigen. Hier vind je ook de optie ‘TicketSwap’ als je helemaal klaar bent met die Zwarte Cross en hun tickets.

Nog steeds niet duidelijk, of heb je nog andere vragen?

Check de veelgestelde vragen
Terug naar overzicht
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten
andere nieuwsberichten