Wereldwijde kaartverkoop 23 november: dit is wat je moet weten!
gepubliceerd op 22 november 2024
Wereldwijde kaartverkoop: de ticketshop is geopend!
Waar is die ticketshop? HIER is die ticketshop!Welke kaartsoorten zijn er en hoeveel mag ik er bestellen tijdens de wereldwijde kaartverkoop?
Alles over onze beschikbare kaartsoorten en –prijzen lees je op deze pagina. Voor de wereldwijde kaartverkoop vanaf 23 november geldt dat er max. 10 tickets per order gekocht kunnen worden. Harder!-leden hebben een week voorrang om tickets te bestellen, dus we kunnen niet garanderen dat op 23 november om 11.00 uur alle kaartsoorten nog beschikbaar zijn.
Momenteel zijn de volgende kaartsoorten nog beschikbaar: dagkaarten voor donderdag, jeugdkaarten donderdag/vrijdag/zondag en kaarten voor Camping ’t Zilveruitje.
De wachtrij
Iedereen die voor 11.00 uur de link naar onze ticketshop heeft aangeklikt, krijgt om exact 11.00 uur een willekeurige plek in onze wachtrij. Iedereen die na 11.00 uur de link nog aanklikt, sluit achteraan in de rij. ’s Ochtends vroeg al gaan klaar zitten heeft dus geen zin, net als F5’en. Dat laatste kan er zelfs voor zorgen dat je weer achteraan in de rij kunt aansluiten.
Welke betaalmethoden zijn er?
Tijdens zowel de Harder!- als wereldwijde kaartverkoop kun je betalen met: iDeal, MasterCard, VISA, Paypal en expliciet voor België ook Bancontact.
Personaliseer je tickets vanaf 2 december
Heb je de tickets binnen? YES! Dan zien we je op de Zwarte Cross 2025. Mits je jouw tickets gepersonaliseerd hebt, want dat is noodzakelijk. Personaliseren is mogelijk vanaf 2 december 2024. Elke bezoeker moet zijn/haar eigen toegangsticket(s) personaliseren om toegang te krijgen tot het evenement, via een persoonlijk Zwarte Cross-account. De hoofdboeker – degene wie de ticket(s) besteld heeft – ontvangt een mail zodra personalisatie beschikbaar is. Vanaf dan is het mogelijk om als hoofdboeker je eigen ticket(s) te personaliseren en om mede-Crossers uit te nodigen om de overige tickets die de hoofdboeker heeft gekocht te personaliseren. De hoofdboeker kan de gepersonaliseerde tickets downloaden vanuit de personalisatie-omgeving. Zijn alle tickets* uit de order gepersonaliseerd? Dan ontvangt de hoofdboeker de tickets (ook) per mail. Hulp nodig bij het personaliseren? Check dan het stappenplan. Heb je nog vragen over personalisatie? Raadpleeg dan onze FAQ.
* Jeugdkaarten hoeven niet gepersonaliseerd te worden. Deze ontvang je zodra de complete order is gepersonaliseerd.
Het is ook mogelijk om naast je tickets merchandise te bestellen in de shop. Heb je naast tickets ook merchandise besteld? Dan wordt je bestelling binnen 2 – 7 werkdagen verzonden. Hiervan ontvang je een track & trace code per mail.
De tickets die ik wilde kopen, blijken uitverkocht. EN NU DAN?
Een combinatie van geduld en TicketSwap. Alleen bij TicketSwap garanderen we een 100% veilige transactie (de kaartkoper krijgt een splinternieuwe kaart uit ons systeem) én de verkoper mag maximaal 20% boven de aankoopprijs verkopen. Zijn we meteen van die doorverkoop-woekerprijzen af. Koop dus niet via andere kanalen!!!
LET OP: camper/caravan-, ’t Zilveruitje- en Grasnapolsky-kaarten kunnen niet aangeboden en gekocht worden op TicketSwap. Dit i.v.m. de borg die teruggestort wordt op de rekening van de koper die bij ons bekend is (eerste koper).
Nog vragen?
Heb je nog vragen? Check dan onze veelgestelde vragen, oftewel ‘FAQ‘.